Monday, April 19, 2010

selamat pengantin baru...hidayah&nizam




ni jiran aku, da kire cam adik aku je dak hidayah ni..erm..time wedding die..
muda lagi da kawen...wa best tu..mak, nk jugak![hehehehe]

nk cite aku kene jadi pengapit perempuan last minutes+on the spot.
ntah pape..
sebb umah aku sebla umah die je, so bile dengar bunyi kompang barulah aku lenggang kangkung melintas longkang antara rumah kami..
melangkah je masuk, baru je nj duduk, ade suara2 kate..
"ha, kak lenny je la apit pngntin perempuan"
"ha, me?why me"

terpaksa la jugak...

hentam je la...
tp cm confident je diri sebla pengantin.ha, jdi pengapit pun kene confident tau. kesimpulannya, confident tu memang penting walau di mana jua..
ye, bertambah confident dengan baju kurung yang baru [tank u en.ajim]

panas x yah cite la.berpeluh2 aku.lagi syian kat pengantin dengan baju dan aksesori2 tu.. erm.."xnk la sanding2 cam ni"bermonolog aku sendrian+berangan ecely..hehehe

kipas..kipas..control ayu...even xder org nk usha aku pn..tp control jgk tuh!
hek

tiba la sesi gambau2 neh..
aku pun turun la dari pelamin tu..
unfortunately, aku terlnaggar tiang bunga pelamin tu..
ish,,habis jatuh bunga2 semua..
aku dgn selamber wat muke x bersalah..hahahaha

hbis je mjlis, kak long ckp ;" pengapit ni kawen lambat tau"

ala..mitos je tu...dlm quran xder ckp pun!wek!erm.tapi kalu betul2 kawen lambat....ha....cm ne ea?

0 comments:

Post a Comment