Monday, April 19, 2010

my lovely kids~

nak cite sket time p practicum..

cite 1:
topic : Food We Eat
Year 2 : 2Teratai

me ; give me an example of food that can help you to grow.
p ; chickin
me ; pardon me
p ; chickin

sampai 3 4 kali jugak la cm tu..
rupenye that boy nak kate chicken..

cite 2:
topic ;Animal Protection
Year 4 : 4Teratai

me : what kind of animal that can produce bad smell?
p : cow...goat
me : =]
bukanlah sayang oiii... bed bugs, cockroach...

cite 3:
topic ;Live in Cold Weather
Year 4 : 4Teratai
me : what is this? (teacher shows a picture)
p : anjing laut
me : what we called anjing laut in english?
p : dog sea.
me : bertuah btl u all ni...sea lion la...


me : how r u today class?
p : today is Monday!!!
me ; =] r u feel good today?
p ; Yes teacher..
me ; ok, good!

ha...semua tu cite students aku..banyak lagi kot...tapi..tu biasa sebab dorang ni students..
y x patut aku sendiri wat silap..time tu guru pembimbing dok belakang ngah observe P&P aku..ish..malu2..

me ;ok clas, spell grasshopper (while write on the whiteboard)
p ; teacher, grasshoper 1 "p" je la..
me ; owh, ok.. teacher saje je nak test kamu...(malu)


antara concrete materials as BBM..

1 comments:

AinolSyazwanJumain said...

hmm..cutenyee..hee..

Post a Comment