Sunday, June 7, 2009

Kembara UNIC


~~check in bilik..ok..not bad~~
~~shopping kat rantau panjang~~teddy bear pink~~
~~konsert unic~~cian aku tgk kump ni sebb xder rmai org yang p tengok konsert tu..tapi pape pn,konsert mlm tu ok jer..sore fakhrul,best sgt..ngaji lagi la..~~

~tak kenal maka tak cinta..mula2 join trip ni.. aku, warid, ng haiza rase cm buhsan sgt..smpaikn ari sabtu aku rase cm ari ahad.. sebb rase cm da lame je dok kat kelantan..
tapi at least petang2 ahad cam ok jugak layan adik2 kat sekolah muhammadi lelaki. ok gak aku dpt adik2 perempuan.cian haiza dpt adik2 llki,cm mlas je nk bagi respons..
kump. aku ng warid; adik2 fasi y best! x faham sgt dorg ckp, tapi leh la layan jugak..
y paling ingat adik tu name dia nik..
tyme last ajaq mintk pndgn peserta program, nik terus je berdiri. bangga r jugak aku as kakak fasi.hehehe
~~malam~~shopping kat wakaf ceh yeh~~
beli batik u kak long aku yang paling best! tq kat pak cik mad batik "ADIK MAD BATIK" sebab kasi best price kat aku..buat ubat sebb dah terbeli batik y mahal dn tak bape nk cntik di kedai sebelumnya...

~~jom balik!!~~
memori y will stay in my mind are..haiza dengan si suar pink, warid dengan si pelapis nasyid, n me....beg pink...hehehe..ade r jugak bhn nk gelak..

1 comments:

The sleeper said...

correction2!
yeke bag pink or posing wit ehem2
if im not mistaken... (refers to sue)
haha!!
btw, mish the enjoy moment we had together

Post a Comment